خدمات مشتریان | مرجوعی

1- قوانین ثبت سفارش

2- سئوالات متداول

3- شرایط مرجوعی کالا


1- قوانین ثبت سفارش :

روند ثبت سفارش در سایت اینترنتی "پاریس پالاس" بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در بخش محصولات ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک از محصولات وجود دارد. پس از بررسی ، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش :

  • از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت پست، تا دو روز کاری زمان خواهد برد و زمان تحویل آن از اداره پست به گیرنده بسته ، به شهر مورد نظر و فاصله آن تا مرکز متغیر خواهد بود.
  • برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

2- سئوالات متداول :

  • آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

خیر, متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.

  • در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد. در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

  • آیا پرداخت اینترنتی در parispalac.ir امن است؟

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد.با وجود این شما نه تنها برای خرید از ما بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی, برای امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید :

با مشاهده قسمت آدرس (address bar) در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس, https وجود داشته باشد.

قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید.در صورت عدم مشاهده این قفل, از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.


3 - شرایط مرجوعی :

  1. خریدهای شما عزیزان توسط تیم کنترل کیفیت مجموعه "پاریس پالاس" بررسی می‌شود. با این توضیح، باز هم در صورت هرگونه ایراد فنی و ظاهری با کمال‌ میل خرید شما را مرجوع کرده و هزینه کل عودت می‌دهیم.
  2. توجه داشته باشید که به علت تفاوت ویژگی نمایشگرهای موبایل در برندهای مختلف ، 20% تفاوت رنگ وجود دارد و غیر قابل عودت است.
  3. توجه داشته باشید باز کردن درب کارتن توسط اشیا تیز باعث آسیب به محصول می‌شود ، در این صورت امکان مرجوعی وجود ندارد.
  4. درصورتی‌که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده مجموعه پاریس پالاس است (هزینه عودت کالا برابر میزان هزینه حمل و نقل پرداخت شده توسط مشتری هست و بیشتر بودن هزینه عودت بر عهده مشتری است). بنابراین پس از بازگشت کالا به مجموعه "پاریس پالاس" باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره‌های پشتیبانی در نرم افزار واتس‌اپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت .
  5. در صورت مرجوعی مرسوله و پرداخت بصورت پس‌کرایه (پس کرایه = کرایه در مقصد دریافت می‌شود) مرسوله توسط مجموعه "پاریس پالاس" دریافت نمی شود و مجددا به مشتری برگشت داده می‌شود.
  6. بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره‌های پشتیبانی واتس‌اپ بفرستید و یا در کاغذی به‌صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
  7. بازگشت کالا صرفاً با اطلاع‌رسانی به پشتیبانی و تأیید ایشان امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع‌رسانی به عهده مشتری است.
  8. مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده مشتری است.
  9. در صورت عدم دریافت بسته توسط مشتری ، بسته به مجموعه "پاریس پالاس" بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با مشتری هماهنگ خواهد شد و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود و اینکه حداقل دوهفته زمان بر خواهد بود (زمان دوهفته مربوط به اداره پست است) .
  10. در ایام فروش فوق‌العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.